W związku z koniecznością podjęcia działań związanych z rozpowszechnianiem się choroby zakaźnej COVID-19, a co za tym idzie z koniecznością odizolowania osób, które potencjalnie mogą być zarażone koronawirusem SARS-CoV-2, została uruchomiona Aplikacja „Kwarantanna domowa” na platformie:
Poprzez tą Aplikację każdy obywatel znajdujący się w kwarantannie może zwrócić się z prośbą o posiłek, podstawowe artykuły żywnościowe, pomoc psychologiczną oraz kontakt ze strony pracownika socjalnego.
Informacje te będą przesyłane do Wydziałów Polityki Społecznej Urzędów Wojewódzkich 5 razy dziennie. Wydziały, po dokonaniu weryfikacji, będą przesyłać dane właściwym Ośrodkom Pomocy Społecznej. Czas dostarczenia zamówienia będzie uzależniony od właściwych służb, instytucji czy innych podmiotów które współpracują z Ośrodkami Pomocy Społecznej w niesieniu pomocy.
Pobierz bezpłatną aplikację ze sklepu App Store lub Google Play